چند تکه ارزو

کاش وقتی زندگی فرصت دهد گاهی از پروانه ها یادی کنیم کاش بخشی از زمان خویش را ، وقف قسمت کردن شادی کنیم کاش وقتی آسمان بارانی است از زلال چشمهایش تر شویم وقت پاییز از هجوم دست باد ، کاش مثل پونه ها پرپر شویم کاش وقتی چشم هایی ابریند ، به خود آییم و سپس کاری کنیم از نگاه زرد گلدانهایمان ، کاش با رغبت پرستاری کنیم کاش دلتنگ شقایق ها شویم با خدای یاس ها خلوت کنیم کاش گاهی در مسیر زندگی ،باری از دوش نگاهی کم کنیم فاصله های میان خویش را ، با خطوط دوستی مبهم کنیم کاش با چشمانمان عهدی کنیم ، وقتی از اینجا به دریا می رویم جای بازی با صدای موج ها ، دردهای آبیش را بشنویم کاش مثل آب ، مثل چشمه سار ، گونه نیلوفری را تر کنیم ما همه روزی از اینجا می رویم ، کاش این پرواز را باور کنیم کاش با حرفی که چندان سبز نیست ، قلب های نقره ای را نشکنیم کاش هرشب با دو جرعه نور ماه ، چشم های خفته را رنگی کنیم کاش بین ساکنان شهر عشق ، ردّ پای خویش را پیدا کنیم کاش با الهام از وجدان خویش ، یک گره از کار دلها وا کنیم کاش رسم دوستی را ساده تر ، مهربانتر ، آسمانی تر کنیم کاش در نقاشی دیدارمان شوق ها را ارغوانی تر کنیم کاش اشکی قلب مان را بشکند ، با نگاه خسته ای ویران شویم کاش وقتی شاپرک ها تشنه اند ، ما به جای ابر ها گریان شویم کاش وقتی آرزویی می کنیم از دل شفافمان هم رد کنیم مرغ آمین هم از آنجا بگذرد ، حرف های قلبمان را بشنود .
نظرات 3 + ارسال نظر
روزبه سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.persianculture.blogsky.com

درود ..
مطلب بسیار زیبایی و چه آرزوهای رمانتیکی .. من از قسمتی که گفتید "کاش با خدای یاس ها خلوت کنیم " و نیز جمله ی "ر نقاشی دیدارمان شوق ها را ارغوانی تر کنیم " بسیار لذت بردم و حس خوبی بهم دست داد .. از اینکه باعث این حس خوب با قلم شیواتان شدید ممنونم .. .
بدرود و سلامت باشید ، ضمن اینکه بله کمی این روزها احوالم جالب نیست .. اما برایم جالب است به صورت صریح بدانم که شما از کجا متوجه این تغییر شدید .. .بدرود و سلامت باشید یکبار دیگه ..

روزبه پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://persianculture.blogsky.com/

درود بر شما دوست گرامی ..
سر زدم تا این روز مبارک باد بگم و شادباش . هر چند شاید باور من بر فلسفه ی وجودی این روز ، مثبت نباشه اما باید از هر فرصتی برای تبریک گفتن و تمجید از زنان و بانوان و مادران سرزمینم استفاده کنم و این فرصت هم غنیمتی است و این روز به شما و همه دیگر آزاد زنان میهنم ، تبریک عرض میکنم ....
بدرود و شاد باشی .

محمدحسین جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ق.ظ http://physicsscu87.blogsky.com

عذر می خوام که گذشته:روزت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد